Forum Shops blog

Egy igazi bordó rúzs - Rimmel Lasting Finish by Kate - 107

2015. február 04. - FSBKriszti

img_0097.jpg

Változik az évszak, változik az időjárás, változok én, változik az ízlésem is. Eddig kevésbé tartottam fontosnak a rúzst, sokszor elhanyagoltam a használatát, vagy választottam az egyszerűbb és gyorsabb megoldást, a szájfényt.
 
Viszont mostanában vágyok a rúzsra, méghozzá az erősebb, élénkebb színekre. Pár hete, a kollekcióm rendezgetése közben realizáltam, hogy nincsen se vörös, se bordó darabom. Ekkor kérdeztem meg Instagramon és Facebookon is, hogy milyen bordó rúzst ajánlotok. Többen is a Rimmel Lasting Finish by Kate 107-est írták, élőben is tetszett, így ő lett a legelső bordó rúzsom. 

Kétféle Rimmel Lasting Finish by Kate rúzscsalád van. Az egyik fekete tubust és piros aláírást, míg a másik piros csomagolást és fekete aláírást kapott. A különbség az, hogy amik piros tubusban vannak, azok mattra száradnak. Nekem nagyon tetszik ez a külső, elegáns, szép, és minőségi darabnak tűnik. 

A 107-es számú nem teljesen bordó, van benne egy enyhe lila árnyalat, hideg tónus. Az állaga krémes, nem szárad túl hamar, így bőven van idő korrigálni. Nagyon pigmentált, 1 rétegben is már majdnem teljesen fed. Finom, gyümölcsös illata van, de ezt nem érezni sokáig. Könnyű viselet, lassan indul kopásnak, és mivel beszínezi az ajkakat, ezért nem olyan látványos a fakulás. Matt finishe miatt a száj redőibe picit beleül, viszont krémes állaga végett nem emeli ki látványosan a száraz részeket, és maga sem ront a helyzeten.  

img_0115.jpg

img_0119.jpg

img_0134.jpg

img_0147.jpg

img_6514.jpg





Ára: 1399 Ft


A bejegyzés trackback címe:

https://forumshops.blog.hu/api/trackback/id/tr847142321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása